+48 604 108 092

FILMY PROMOCYJNE

v

Składniki produkcyjne:

  • Preprodukcja (m.in. treatment, przygotowanie lokacji)
  • Praca jednego operatora (cały dzień zdjęciowy)
  • Reżyseria na planie, inscenizacja, realizacja wywiadów
  • Montaż materiału (metraż powyżej 3 minut)
  • Realizacja podkładu muzycznego
  • Dostarczenie pliku z filmem w formacie mp4
u

Film promocyjny, a spot – o co chodzi ?

       Podstawowa różnica to metraż. Filmy promocyjne sięgają nawet do kilkunastu minut. Ładunek informacyjny jest na pierwszym planie – stąd filmy promocyjne bywają bardziej wstrzemięźliwe realizacyjnie, niż np. spoty. Filmy promocyjne to nie teledyski, toteż czerpią inspirację bardziej z formuł takich jak reportaż, wywiad, filmu dokumentalny. Bywa także, że film promocyjny wykorzystuje tzw. setki – czyli wypowiedzi osób do kamery (Dyrektorów firm, handlowców, klientów). Krócej rzecz ujmując – mniej formy, więcej treści. Kamera rejestruje procesy produkcji, sposoby dystrybucji, kulisy działania firm lub organizacji. Robi to w sposób analityczny, szczegółowy, kompleksowy. Filmy promocyjne można podzielić m.in na obrazy produktowe, instruktażowe, szkoleniowe, korporacyjne. Film promocyjny posiłkuje się niekiedy wyliczeniami, statystykami, wykresami, infografikami. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, oprócz wyobraźni twórcy, by film promocyjny przybrał także kształt obrazu fabularyzowanego i czerpał garściami z filmowych konwencji.  

l

     Z racji metrażu filmy promocyjne stanowią kapitalny materiał reklamowy wyświetlany na targach, sympozjach, wystawach, a także w telewizjach branżowych. Mogą być także nieocenioną pomocą dydaktyczną, rozpowszechnianą na nośnikach lub prezentowaną na szkoleniach (opcja szkoleniowa), a także wsparciem w procesie poznawczym produktu lub usług (wariant instruktażowy). Na koniec – film promocyjny bywa narzędziem sprawozdawczym, które w sposób rzetelny i przyciągający zrelacjonuje wydarzenie o charakterze biznesowym, naukowym czy szkoleniowym, a tym samym spopularyzuje samych uczestników eventu.

Masz pytania dotyczące współpracy? Zadzwoń lub napisz:
Łukasz Bursa
tel.: +48 604 108 092
e-mail: kontakt@bursafilm.pl

Formularz kontaktowy