SPOTY REKLAMOWE:

u

Spot reklamowy jako filmowa wizytówka.

   Naczelnym wyróżnikiem spotu jest krótki metraż (1-3 minut). Ta forma filmowa kojarzona jest przede wszystkim z teledyskiem – wszak spot pozbawiony jest warstwy dialogowej, na rzecz ilustracji muzycznej. Ładunek informacyjny nierzadko jest przesunięty na plan drugi, na rzecz przekazu esencjonalnego, spektakularnego czy emocjonalnego. Spot jest formułą dosyć swobodną i otwartą, angażującą zmysły – w której do głosu dochodzi kreacjonizm, witalność, nierzadko zdrowy humor. Jakkolwiek, niezależnie od konstrukcji spot zawsze koresponduje – poprzez montaż, muzykę, rytm czy nastrój – z charakterem produktu lub usług jakie reklamuje.

   Spoty – czyli inaczej filmowe wizytówki – są w dużej mierze odpowiedzią na wymogi współczesnych technologii. W dobie smartfonów, tabletów, wszechobecnego internetu, to znakomity instrument promocyjny, który realizuje obecny model komunikacyjny, tj. dynamicznie, zwięźle, atrakcyjnie. Spot to stosunkowo niedrogi i dostępny środek komunikacji ze światem, bez względu na to czy szukasz sponsora dla rozwijania hobby, czy chcesz rozprzestrzeniać wiedzę o swoim biznesie.


v

Składniki produkcyjne:

  • Jeden operator (czas pracy na planie: 2-3 godziny)
  • Realizacja zdjęć w jednej lokacji
  • Montaż materiału (metraż ok 1-2 minut)
  • Produkcja podkładu muzycznego
  • Dostarczenie pliku z filmem w formacie mp4

Pin It on Pinterest

Share This