Spoty reklamowe

Spot reklamowy – inaczej filmowa wizytówka – to przede wszystkim krótki metraż. Ta forma kojarzona jest w dużej mierze z teledyskiem – wszak spot pozbawiony jest warstwy dialogowej, na rzecz ilustracji muzycznej.

Film w słusznej sprawie.

      Organizacje pozarządowe to przede wszystkim fundacje oraz stowarzyszenia. Realizują wspólne cele i zainteresowania, a ich działalność ma charakter niezarobkowy. Stąd organizacje pozarządowe podlegają tym samym prawidłom rynku w sferze komunikacji i promocji. Istotą ich działań jest popularyzacja zjawisk i dążeń zgodnych ze statutem. Bez użycia odpowiednich narzędzi – dynamika i skuteczność działań organizacji pozarządowych mogą zostać silnie zredukowane.

        Szeroki wachlarz dążeń – od wsparcia bezdomnych po propagowanie sportów ekstremalnych – wymaga indywidualnego, kreatywnego podejścia do każdej z form organizacji. Medium jakim jest film może służyć na wielu płaszczyznach; informacyjnej, edukacyjnej, reklamowej. Potrafi zrelacjonować istotne dla fundacji wydarzenie, w reportażowej konwencji opowiedzieć o celach, założycielach, członkach. Wizytówka filmowa zainspiruje do wstąpienia w szeregi stowarzyszenia, może także przyciągnąć sponsorów. Dzięki tym instrumentom organizacje pozarządowe z powodzeniem biorą coraz większy udział w podboju świata social media, co – jak wiadomo – jest dzisiaj przepustką do sprawnego zdziałania, a także zaistnienia w powszechnej  świadomości.

Pin It on Pinterest

Share This