Dla instytucji czyli film w autobusie.

     Instytucje publiczne to termin pojemny. W ich skład wchodzą m.in. organy administracji rządowej, jednostki samorządu terytorialnego, a także szkoły czy muzea. Wszystkie te placówki działają w sferze spraw publicznych, a zatem filarem ich działalności powinien być kontakt z obywatelami.

      W tym zakresie film także proponuje szeroki wachlarz zastosowań. Jako materiał informacyjny dla miast czy gmin, uwypukla ich walory historyczne, krajoznawcze, ekonomiczne – wabiąc tym samym turystów oraz inwestorów. Obraz promocyjny to wizytówka regionu, sprawdzająca się na konferencjach i sympozjach poza jego granicami. Warto podkreślić, że to również istotna pomoc w staraniach o dotacje z UE.

    Co więcej – realizacje filmowe to znakomity instrument w kampaniach informacyjnych, kulturalnych, a także edukacyjnych. Tego typu komunikat bywa często obszerny i skomplikowany (dotyczący m.in. ochrony prawnej, służby zdrowia, zmiany przepisów). Sugestywność oraz skrótowość filmowego przekazu jest gwarantem dobrze przeprowadzonej kampanii informacyjnej. Co więcej – wszechstronność warunków projekcyjnych ręczy za szeroki oddźwięk wśród obywateli (np. obrazy wyświetlane na ekranach w autobusach, czy na miejskich telebimach). Film to także kronika zdarzeń. Relacje z lokalnych eventów, wydarzeń politycznych będą świadectwem zaangażowania i energii lokalnych władz.

 

 

 

 

Produkcje innowacyjne

Obrazy fabularyzowane, czerpiące niejednokrotnie inspirację z konwencji filmowych. Mowa o parodiach gatunku, teledyskach, etiudach, trailerach czy teaserach.  To realizacje nieprzeciętne, wizjonerskie, nierzadko humorystyczne.

Pin It on Pinterest

Share This