Biznes w filmie, film w biznesie.

         Siłę filmowego medium w internecie potwierdzają badania: jego skuteczność pozostawia w tyle inne formy reklamy (banery, mailing reklamowy, artykuły sponsorowane). Ten komunikat wydaje się nieodzownym instrumentem w promowaniu biznesu oraz prywatnych przedsiębiorców, a także w budowaniu pozytywnego, nowoczesnego wizerunku. Oczywistym jet również fakt, iż filmowa wizytówka wpisuje się znakomicie w warunki, jakie dyktuje technologia. Warunki, które nie wymagają już stacjonarnego komputera ze stałym łączem. Projekcja jest możliwa niemal wszędzie – wystarczy tablet, smartfon, bezprzewodowy internet. Łatwość publikacji, ilość serwisów (YouTube, Vimeo), powszechność dostępu do informacji oraz tempo życia wymusza tym samym odpowiedni model komunikacji audiowizualnej. Zwarty, chwytliwy, esencjonalny. Czyż nie tym własnie jest spot reklamowy ?

     Korzyść jakie niosą ruchome obrazy dla świata biznesu wykraczają poza działania czysto promocyjne. Warto pamiętać, iż film jest nośnikiem treści – niezależnie od swojego kształtu. Stąd jego walory szkoleniowe czy instruktażowe. Film produktowy w pełni nakreśli strukturę artykułu, sposób jego działania i obsługi. Obrazy edukacyjne mogą być znakomitym materiałem dydaktycznym, prezentowanym na szkoleniach lub rozpowszechnianym na nośnikach. Konferencje to z kolei doskonała okazja do prezentacji filmów promocyjnych lub spotów reklamowych, nie wspominając o sprawozdawczej roli filmu ze zgrupowań o charakterze biznesowym i korporacyjnym.

Filmy promocyjne

Z racji konstrukcji filmy promocyjne stanowią kapitalny materiał reklamowy na targach, sympozjach, wystawach, a także w telewizjach branżowych. Tu prym wiedzie informacja, a przekaz bywa bardziej analityczny niż emocjonalny.

Pin It on Pinterest

Share This